УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Друзі, ми завжди раді допомогти Вам. Якщо у Вас виникли питання щодо оплати, доставки, повернення або будь-які інші Ви завжди можете зконтактувати з нами всіма доступними засобами зв’язку.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", Продовольчі товари належної якості не підлягають поверненню.
Якщо Ви вважаєте що отримали товар неналежної якості, будь ласка, скористайтеся наступним алгоритмом для його повернення:
- під час отримання замовлення проведіть візуальний огляд товарів;
- сфотографуйте виявлені недоліки та надішліть нам їх з детальним описом проблеми на електронну пошту izhak.z.lisu@gmail.com або на номер телефону 098 9615555 у зручний для вас месенджер або інстаграм Z.LISU;
- вкажіть в повідомленні реквізити для повернення коштів, також кошти можуть бути зараховані Вам на ваш особистий рахунок на нашому сайті для подальших оплат наступних замовлень;
- впродовж 3х днів ми розглянемо Ваше звернення і у разі позитивного рішення повернуті кошти.
Якщо недолік товару неможливо було виявити одразу, вкажіть про це в Вашому зверненні.
Також, будь ласка, ознайомтеся з Договором публічної оферти
Підтримка клієнтів:
+380989615555
Z.LISU