You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
  • У кошику порожньо!

Мова
Доставка

Зв’язатися з нами

Що за блаженство знову залишитися з самим собою, заглибитися в себе і насолоджуватися тишею лісів!

Кнут Гамсун

Доставка і оплата

Після того, як Ви оформите замовлення, очікуйте повідомлення на електронну скриньку про надходження замовлення в роботу. Якщо у Вас виникли якісь запитання або побажання щодо товару, його оплати або доставки, будь ласка, вкажіть їх в коментарі до замовлення.

Відправка товару здійснюється Новою Поштою два рази на тиждень - у Вівторок та П'ятницю. Термінові відправки оплачуються додатково (+30грн до загальної вартості). Для цього зробіть відповідний коментар в замовленні.


Вартість доставки

Доставка замовлень на суму понад 800 грн. здійснюється безкоштовно за умови оплати на картку. Послугу наложений платіж клієнт оплачує самостійно  (25 грн +2% від суми замовлення, окрім основної суми доставки). 
Зверніть увагу, що безкоштовна доставка не поширюється на акційні пропозиції та оптові замовлення.

Стандартні замовлення (на суму менше 800 грн.) одержувач оплачує згідно з тарифами обраної служби доставки.

Ми страхуємо всі відправлені замовлення на повну їх вартість, в разі пошкодження товару Вам буде компенсованаповна вартість або проведена повноцінна заміна.

Можливі способи оплати

Ви можете оплатити замовлення при отриманні на Новій Пошті. Вартість такої послуги оплачує покупець у відділенні (25 грн +2% від суми замовлення, окрім основної доставки). 

Ви можете зробити банківський платіж. Отримувач - Меркулова Катерина.

На рахунок Приватбанку 5169 3600 0063 4869 

На рахунок Монобанку: 5375 4141 0135 4537 

Якщо у Вас виникли додаткові питання, будь ласка, напишіть їх нам в листі на електронну адресу: izhak.z.lisu@gmail.com або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.
ВАЖЛИВО! Будь ласка, при отриманні посилок оглядайте їх на місці. Зверніть увагу, щоб упаковка була БЕЗ пошкоджень і товар був в належному стані. Їжачок пакує Ваші замовлення таким чином, щоб вони доїхали до Вас цілими і НЕ пошкодженими. І в тому випадку, якщо Ви помітили, що під час перевезення упаковка була пошкоджена, в результаті чого зіпсувався той чи інший продукт, будь ласка, зверніться до адміністрації перевізника за компенсацією, тому що всі Ваші посилки застраховані на суму Вашого замовлення.