Phone for orders (we`ll call you back) 095 904 11 55
ДОСТАВКА

Your shopping cart is empty!

Language

Зв’язатися з нами

Що за блаженство знову залишитися з самим собою, заглибитися в себе і насолоджуватися тишею лісів!

Кнут Гамсун

Доставка і оплата

Після того, як Ви оформите замовлення, очікуйте повідомлення на електронну скриньку про надходження замовлення в роботу. Якщо у Вас виникли якісь запитання або побажання щодо товару, його оплати або доставки, будь ласка, вкажіть їх в коментарі до замовлення.

Відправка посилок здійснюється Новою Поштою три рази на тиждень - Понеділок, Середа та П'ятниця.  Термінові відправки оплачуються додатково (+50грн до загальної вартості). Для цього зробіть відповідний коментар в замовленні.


Вартість доставки

Ви можете обрати безкоштовну доставку в подарунок в замовленнях на суму понад 800 грн або ж вибрати інші запропоновані подарунки. Послугу наложений платіж клієнт оплачує самостійно  (25 грн +2% від суми замовлення, окрім основної суми доставки). 
Зверніть увагу, що безкоштовна доставка не поширюється на акційні пропозиції та оптові замовлення.

Стандартні замовлення (на суму менше 800 грн.) одержувач оплачує згідно з тарифами обраної служби доставки.

Ми страхуємо всі відправлені замовлення на повну їх вартість, в разі пошкодження товару Вам буде компенсована повна вартість або проведена повноцінна заміна.

Можливі способи оплати

Ви можете оплатити замовлення при отриманні на Новій Пошті. Вартість такої послуги оплачує покупець у відділенні (25 грн +2% від суми замовлення, окрім основної доставки). 

Ви можете зробити банківський платіж. Отримувач - Меркулова Катерина.

На рахунок Приватбанку 5169 3600 0063 4869 

На рахунок Монобанку: 5375 4141 0135 4537 

Якщо у Вас з'явились додаткові питання, будь ласка, напишіть їх нам в листі на електронну адресу: izhak.z.lisu@gmail.com або зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом.
ВАЖЛИВО! Будь ласка, при отриманні посилок оглядайте їх на місці. Зверніть увагу, щоб упаковка була БЕЗ пошкоджень і товар був в належному стані. Їжачок пакує Ваші замовлення таким чином, щоб вони доїхали до Вас цілими і НЕ пошкодженими. І в тому випадку, якщо Ви помітили, що під час перевезення упаковка була пошкоджена, в результаті чого зіпсувався той чи інший продукт, будь ласка, зверніться до адміністрації перевізника за компенсацією, тому що всі Ваші посилки застраховані на суму Вашого замовлення.

Contact Us

Ми передзвонимо вам
Відправити